tonarsfunderingar.blogg.se

Hur tänker jag?

Sista dagen på höstlovet!!

Publicerad 2016-11-06 15:48:00 i Allmänt,

 Hej 
Sista dagen på höstlovet håller på att gå mot sitt slut!!
Hur tycker ni att det är att börja skolan igen??
Många tänker " Åå vad tråkigt med skolan".
Och ja, det får man tycka. Men jag vet att det är mycket svårare att tycka det är kul när man har en dålig inställning.
Jag brukar försöka tänka så här:
Åå vilket bra lov jag har haft, en paus för läxor och jobb. Nu börjar det igen. Roligt att träffa kompisar och komma tillbaks till det vanliga.
 
Jag tror att den metoden kommer man långt med. 
Som jag brukar säga NY DAG NYA MÖJLIGHETER!!
 
Jag vill gärna veta vad ni har gjort under lovet med en liten kommentar.
Dela kommentera, prenumerera och ge gärna ett hjärta.
 

Kramiz!!

 


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-10 20:39:55

Har varit förkyld och varit hemma och vilat//Elin❤️

Svar: Ååå vad synd krya på dig!!:(
tonarsfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela