tonarsfunderingar.blogg.se

Hur tänker jag?

Skol tips!! #1

Publicerad 2016-11-14 18:59:44 i Allmänt,

Hej förlåt att det inte blev en pinsamheter. Har haft fult upp med skola som går före.
På tanke om skola ska jag brätta om ett skol knep jag brukar använda mig av när man ska tex anteckna snabba skaker när jag tittar på film. Eller kan man använda det som en kom-ihåg när du ska redovisa något. Det är en tankekarta.
En tankekarta består av en rubrik ( kan vara det som filmen heter ) sen drar man sträck ut med viktiga skaker och ut efter det ytterligare ord som handlar om skakerna.
Dålig på att förklara!!😬

Nu har jag Tagit rubrik häst och förklarat med en blid hur jag menade.

Hoppas ni kan ta nytta av en tankekarta!!
Om ni inte förstår kan ni lägga en lite kommentar.

Dela kommentera, prenumerera och ge gärna ett lite hjärta ❤️

Kramiz!!


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-15 17:29:15

Tack för tipset

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-15 17:30:32

Tack för tipset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela