tonarsfunderingar.blogg.se

Hur tänker jag?

veckans pinsamma #1

Publicerad 2016-11-04 12:02:00 i Allmänt,

 Jag vill putta igång bloggen med en veckans pinsamma!
Jag kommer lägga ut MINST en pimsam sak i veckan.
Kommer nog handla mäst om mina pinsamma föräldrar (OPS mamma sitter i klistert)
Vi börjar med en mamma historia.
 
Toalettbesöket!!
 
Mamma satt på toa och jag hade kompis hemma.
Smat är mamma och glömmer låsta toadörren.
Min kommpis skulle gå på toa och mamma satt där och tittade på sin telefon.
Inte mog med det mamma skriattade glatt och jag visste inte vad jag skulle ta mig till.
 
Ni kanske också har varit med om något pinsamt toalättbesök. Skriv järna det i komentarerna.
Skulle vara roligt att höra.
 
Dela komentera,prenumera och ge gärna ett hjärta!
Kramiz!!
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela